„Picie mąci życie”…

to hasło outdoorowej kampanii społecznej zorganizowanej przez Komendę Główną Policji



"Picie mąci życie"...

„Picie mąci życie”…

to hasło outdoorowej kampanii społecznej zorganizowanej przez Komendę Główną Policji we współpracy z agencją D'Arcy. Akcji towarzyszą czarno-białe billboardy rozmieszczone wzdłuż najbardziej ruchliwych dróg w 15. największych miastach Polski. Hasło „Picie mąci życie” jest czytelne z daleka; w miarę zbliżania się kierowcy do tablicy, obraz coraz bardziej zamazuje się i napis staje się nieczytelny. Jest to celowy zabieg, który pokazuje, co dzieje się ze wzrokiem człowieka pod wpływem alkoholu, osiągnięty za pomocą trójwymiarowego obrazu. Kampania rozpoczęła się w styczniu i potrwa co najmniej do końca lutego, a wsparły ją bezpłatnie firmy Cityboard Media i Hecht Polska.


opr. MK/PO

« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

reklama

reklama

reklama

reklama