Nowe Milenium — nie palę, bo lubię

Konkurs na najlepszy projekt do kampanii.



Nowe Milenium — nie palę, bo lubię

Firma ComPress wraz z Fundacją Komunikacji Społecznej przeprowadziła wśród studentów ASP z całej Polski konkurs na najlepszy projekt do kampanii „Nowe Milenium — nie palę, bo lubię”. Głównym kryterium oceny projektów jest nie tylko kreacja, ale przede wszystkim — zgodność przekazu z założeniami briefu. Poniżej prezentujemy kilka prac.

Nowe Milenium — nie palę, bo lubię   Nowe Milenium — nie palę, bo lubię   Nowe Milenium — nie palę, bo lubię

Nowe Milenium — nie palę, bo lubię   Nowe Milenium — nie palę, bo lubię   Nowe Milenium — nie palę, bo lubię

Fokus Pokus

W marcu br. Fundacja Komunikacji Społecznej przy współpracy z NIBRIS oraz EEI Market Research przeprowadziła badania fokusowe, których celem było poznanie postaw i zwyczajów związanych z paleniem papierosów oraz z rzucaniem palenia. Zdobyte podczas badań informacje posłużyły do skonstruowania briefu kreacyjnego do kampanii antynikotynowej organizowanej z firmą Compress.

Badania przeprowadzono w Warszawie i Katowicach, a osobami uczestniczącymi w dyskusji byli palący mężczyźni w wieku 35 — 45 lat, którzy kilkakrotnie próbowali rzucić palenie.

Z badań wynika, że osoby uzależnione od papierosów mają bardzo silnie wykształcone psychiczne mechanizmy obronne, które dają im iluzoryczne poczucie komfortu psychicznego i usprawiedliwiają w ich oczach własną uległość wobec nałogu. Należą do nich m.in. racjonalizacje, czyli fikcyjne usprawiedliwienia, którymi tłumaczą swoje zachowania („Palenie uspakaja”, „Mój dziadek pali 90 lat i żyje”). Usprawiedliwiający się palacze, starają się wierzyć w swoje wyjaśnienia, chociaż argumenty te są niczym innym, jak oszukiwaniem samego siebie, czy dorabianiem filozofii do własnej słabości.

Nowe Milenium — nie palę, bo lubię


opr. MK/PO

« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

reklama

reklama

reklama