Pekao
Strona główna
opoka.news opoka.photo opoka.org.pl


Biznes | E-biznes | Ekologia | Etyka biznesu | Filantropia | Internet | Media | (Nie)moralność | Pracuj | Reklama | Reklama społeczna | Sponsoring | Wizerunek = PR | |

 

Książki

"Zarządzanie w XXI wieku" Peter F. Drucker

Wydanie 1 (czerwiec 2000)Wydawnictwo MUZA SA

To uzupełnienie poprzednich publikacji tego autora, jednego z najwybitniejszych światowych autorytetów w dziedzinie zarządzania. Peter F. Drucker poświęca tę książkę analizie istoty zarządzania w niedalekiej przyszłości, stawiając fundamentalną tezę, iż znajdujemy się w okresie zmian znacznie radykalniejszych niż te, które dały początek XIX-wiecznej "Drugiej Rewolucji Przemysłowej", czy tym, które nastąpiły w wyniku Wielkiego Kryzysu. Tylko ci, twierdzi autor, którzy już pracują nad wyzwaniami, jakie niesie przyszłość, zostaną liderami i będą dominować na rynku. Każda zwłoka w działaniu przyniesie ogromne straty i porażkę. Jest to więc książka, która, nawołuje do działania, co autor powtarza wielokrotnie.

"Mowa ciała" Susan Quilliam

Wydanie 1 (kwiecień 2000) Wydawnictwo MUZA S.A.

Dzięki tej książce poznamy język, jakim posługuje się nasze ciało, nauczymy się odczytywać prawdziwe znaczenie spojrzeń i gestów. Lepiej zrozumiemy mowę ciała naszych bliźnich, aby zawczasu wiedzieć, jak zareagować na ich działanie, a także nauczymy się trudnej sztuki mowy własnego ciała pomagającej w codziennym odnoszeniu osobistych sukcesów.

"Skuteczne metody sprzedaży" Brian Tracy

Wydanie 1 (kwiecień 2000) Wydawnictwo MUZA S.A.

"Sprzedawanie to trudna umysłowa gra, powiedział Brian Tracy, wybitny specjalista w szkoleniu kadry handlowej. Wygrywa najczęściej ten sprzedawca, który osiągnie psychologiczną przewagę nad innymi. Osiąga się to przez wiarę w samego siebie, tworzenie dobrego pierwszego wrażenia, strategiczne planowanie sprzedaży i analizę rynku, skuteczne i sensowne wykorzystywanie własnej energii, stosowanie sprawdzonych metod sprzedaży w pozyskiwaniu klienta. Książka jest napisana prostym językiem, zawiera liczne przykłady i anegdoty, które pokazują, jak wygrać tę ekscytującą grę.

"Nowoczesny menadżer sprzedaży" Tracy Brian

Wydanie 2 (luty 2000) Wydawnictwo MUZA S.A.

"Przeciętny sprzedawca - piszą autorzy - wykorzystuje w pracy tylko 50% swoich możliwości. Menadżer w roli lidera ma za zadanie wyzwolenie 50% nie wykorzystanego potencjału". Jak to zrobić? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziemy w książce Briana Tracy i Franka M. Scheelena, którzy szkolili kadrę handlową w wielu krajach świata. Wiedza przekazana przez autorów jest podana w postaci łatwych do zastosowania porad, przydatnych nie tylko menadżerom w dziedzinie sprzedaży. To podręcznik dla wszystkich, którzy planują karierę w sieciach handlowych.



Celem kampanii jest przeciwdziałanie pojawianiu się i rozprzestrzenianiu uzależnień alkoholowych wśród młodzieży

Pomagajmy dobrze! - plakaty informują, że dawane na ulicy pieniądze przyczyniają się tylko do rozwoju zawodu żebractwa

 

                     

     
Data publikacji: 1905-06-22Inne materiały z tego źródła
 
Kliknij aby zobaczyć dokumenty zawierające wybrany tag: internet media etyka książki biznes reklama filantropia sponsoring etyka biznesu